Чому в багатьох людей життя складається не завжди вдало?
Тому що вони грають не свої ролі. Наприклад:
1. “Людина-ВЧОРА” орієнтована на минуле і діє, виходячи зі свого досвіду. Вона каже:
– Це схоже на те, що ми робили раніше. Отже, будемо робити як раніше…
– Це не вийде, тому що ми так ніколи не робили.
– На це потрібно 10 років, просто з нашого минулого досвіду – швидше не вийде.
Так чинять генерали, адвокати, міністри, банкіри, банщики, бухгалтери, вчителі, адміністратори, охоронці, кухарі.
Вони – чудові виконавці, якщо в їхні функції входять повторювані операції, і немає нічого такого нового, що призводило б їх до стресів і саботажу. Тому що в них у пріоритеті усталена стара модель дій. А будь-яка новизна їх паралізує.
2. “Людина-СЬОГОДНІ” орієнтована на результат “тут і зараз”. Вона здатна негайно розв’язати задачу новим способом, часто виявляючи кмітливість і винахідливість. Вона каже:
– Ну і що, що раніше ми не пробували!
– Раніше було все інше, тому й не виходило.
– Так, на вирішення цього завдання йшов місяць, але сьогодні можна це зробити за три дні.
– Ось і погано, що ми завжди так робили, потрібно все поміняти.
Так чинять моряки, дизайнери, лікарі, діджеї, агенти, тренери, підприємці, водії та програмісти.
Вони чудові інтерпретатори, швидко орієнтуються в просторі, знаходять відповіді на всі запитання, що виникають, і не бояться новизни. Навіть якщо вони бачать не всю картину світу, і не сильно переймаються майбутнім, яке для них завжди в тумані.
3. “Людина-ЗАВТРА” орієнтована на результат у майбутньому. Вона може пробачити помилки і недоробки сьогодні, тому що вона не тільки вірить у результат завтра, вона його бачить.
Вона не озирається назад. Так само, як не роблять цього альпіністи, яким не рекомендується на скелях дивитися вниз-у-прірву, а тільки вгору. Він каже:
– Бачу мету – не бачу перешкод. Усе переборне.
– І нічого, що не вийшло. У нас обов’язково вийде. Саме так учені та винахідники повторюють невтомно численні досліди десятиліттями. А потім увесь світ користується плодами їхньої праці.
– Киньте другорядне, видалимо зайве, сконцентруємося на головному. І впевнено йдемо до мети.
– Спробуємо інакше. Усе окупиться.
Так чинять бізнесмени, вчені, рекламісти, письменники, спортсмени, тренери, телевізійники, маркетологи, політики, інженери.
Висновок з усього цього такий: Тут важливо – не переплутати себе самого з кимось іншим.
Як то кажуть, треба “знайти себе” і жити у своїй зоні комфорту.
Джерело: uaportal.com